Hej alla fina! Idag är det den 25 juli vilket innebär att det bara är 1 dag kvar, eller rättare sagt bara några timmar. Jag är jätte spänd & nervös på samma gång. Min sömn har inte varit sådär jättebra, somnat vid 02.00. Varje natt ungefär. Men utifrån det känner jag mig jätte taggad! Resväskan & handbagaget är färdigpackad, jag vägde väskorna för att de kändes som att de vägde runt 25 kg men jag lyckades packa under 20 kg, duktigt! Allt fick tyvärr inte plats, men det som inte fick plats får mamma skicka med post. Eftersom att jag skrev ett inlägg här senast i onsdags så undrar ni säkert, vad har Kim gjort under dessa resterande dagar? 
I torsdags så åkte jag in till stan för att först fika med My, vi fikade på espresso house! Efter det träffade jag Jonathan vid ungefär fyra, och vi fikade faktiskt också på espresso house, gick runt på stan och pratade om allt! Och till sist så träffade jag Alva vid T-centralen, och så gick vi till Drottninggatan, vi ville fika på de stället som vi nästan alltid fikar på. Och såklart så var det espresso house! Men vet ni vad, det blir aldrig för mycket! Igår så åkte jag in till stan med mamma, vi åkte till Strandvägen för att gå på hundcafe. Alltså, det var en restaurang som var till för både hundar & människor. Kan ni fatta? De hade hundglass, vår hund fick med smaken lax. Jag åt äggomelett. Jag rekommenderar stället! Efter det så var det tandläkarbesök för mig, usch! Jag ogillar att gå till tandläkaren men men. Besöket gick bra, jag fick en tandskena. Och idag så åkte jag in till stan för att möta finaste Nathalie, vi åt på någon restaurang vid Hötorget. Och jag lovar vi flummade så mycket, och alla bara kollade på oss. Sedan gick vi runt på stan. Gick till McDonalds, hon tog en milkshake & jag en frappé. Efter det skildes vi åt. Och nu sitter jag här i mitt rum och skriver detta inlägg. Det närmar sig med stormsteg. Jag & mamma kommer att börja åka mot Arlanda vid 04.00 eftersom att våran flygbuss går vid 05.40 från centralen. Men det var allt för nu! 
Puss! 

Kommentera

Publiceras ej