Hejsan på er alla! Som sagt så var jag på Skansen idag vilket var väldigt roligt. Regnet höll sig undan & solen tittade fram då och då. Jag älskar Lillskansen! Härligt & mysigt. Efter Skansen åkte vi till Solna för att noppa ögonbrynen & färga ögonfransarna, trust me det var oplanerat. Men superbra inför resan! Sedan åkte vi in till Solna C och shoppade in det sista, vi blev vrålhungriga så vi åt på Burger King. Mer än så har vi inte gjort idag! Jag slänger in alla bilder i samma inlägg. 

Skansen: 






Haulen: 

Ett par skor från hm, 199kr. 

Tre bandanas, 2 för 75kr, och den gröna fick jag. Har velat ha dessa jättelänge och äntligen har jag de! Köpt inne på glitter. 

Mobilstativ! Funkar för iPhone, iPad & iPod, hur bra som helst. Orkade inte vänta på mitt riktiga stativ så köpte denna som test. 79kr, handlad på glitter. 

Köpte en sladd till min mamma, 25kr handlad på glitter. Jag tycker att den var fin! Passa på att handla inne på glitter de har så mycket på utförsäljning. Jag köpte också ett armband till mig & min värdsyster, men ifall hon läser bloggen så kommer den bilder tyvärr inte upp. Hoppas ni gillade detta inlägg så hörs vi! 
Puss! 

Kommentera

Publiceras ej