Hej! Jättekul att precis du har hittat hit! I den här bloggen har jag då främst gjort i syfte att kunna dela med mig av mitt år som utbytesstudent i Irland under 2015/2016. Kommer även försöka att uppdatera lite då och då innan jag åker med förberedelser och sådär men den riktiga uppdateringen kommer att dra igång precis innan jag åker. Jag har haft väldigt stor beslutsångest angående bloggen & på vilket språk jag skall skriva på, men efter massa funderingar så har jag valt att skriva denna blogg på svenska därav att den först å främst är till alla mina nära & kära. Men jag har också en Youtube kanal där jag kommer att uppdatera med videos som bla, hauls, vloggar, DIY med mera.  I alla fall i det här inlägget så tänkte jag introducera mig själv lite så ni får se vad jag är för en person. Mitt namn är Kim Kuld och jag är en 16 år gammal tjej som bor i Stockholm med min familj som består av min mamma, min bror, hans tjej och våra tre djur. Jag gick ut 9an på Estniska skolan, i Gamla stan vilket innebär att jag har sommarlov. När jag inte pluggar så gillar jag att umgås med mina vänner, blogga, sjunga samt andra saker. Bortsett från det så gillar jag att göra väldigt mycket, så jag är öppen för nästan allting. Annars så är jag en snäll, nyfiken & glad tjej som älskar att sjunga, resa & att upptäcka nya saker. Jag älskar utmaningar & nya äventyr som kryddar till det i livet. Jag kan dessutom också lägga till att jag har haft några bloggar förut men då har jag inte lagt lika stor energi på dem, men nu är jag verkligen taggad inför bloggandet, och jag är dessutom också väldigt stolt över min header. Den är simpel & fin! Jag hoppas absolut att ni ska stormtrivas här på min blogg, men att ni såklart också blir inspirerade för att kanske sedan åka iväg ett år. Hoppas jag inspirerar er! Förrutom massor utav inlägg och videos så kommer jag absolut att lägga upp massvis med bilder. Jag bjuder på min första bild! Men det var allt för nu, vi hörs! 
 
 


1 kommentarer

Blogg.se

08 Jul 2015 20:47

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera

Publiceras ej